azmoon.medu.ir – سامانه ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان 99-1400
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

azmoon.medu.ir – سامانه ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان 99-1400

داوطلبینی که در آزمون تیز هوشان شرکت نمودند و قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان را دارند متوانند از طریق سامانه اقدام به مشاهده نتایج نمایند. نتایج تیزهوشان یک الی دو هفته پس از آزمون در سامانه منتشر میشود که با ورود به سامانه azmoon.medu.ir  و وارد کردن کد ملی و رمز همگام میتوانید نتایج را مشاهده نمایید و در صورت پذیرفته شدن با ارائه مدارک اقدام به ثبت نام حضوری نمایید.

 

زمان و سایت اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان

 

آزمون هوش مدارس تیزهوشان پایه ششم به هفتم در اواخر خرداد ماه برگزار می شود و داوطلبان می توانند اواسط مرداد ماه با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir و وارد نمودن کد ملی و رمز ورود همگام ، نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی خود را دریافت کنند. همچنین داوطلبانی که در آزمون نهم به دهم این مدارس شرکت نموده اند می توانند در دهه دوم مرداد ماه نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم خود را از سایت Azmoon.medu.ir دریافت کنند. نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که ، داشتن رمز ورود همگام از الزامات دریافت نتایج می باشد. اگر بنا به هر دلیلی رمز خود را خود را فراموش و یا گم کرده باشید باید مجددا به مدرسه و یا سازمان آموزش و پرورش منطقه (بخش فناوری اطلاعات) مراجعه نموده و رمز خود را دریافت کنید.

 

نحوه دریافت نتایج مدارس تیزهوشان

 

  • در ابتدا شما باید برای دریافت نتایج مقطع نهم به دهم وارد سایت Azmoon.medu.ir ، و برای دریافت نتایج مقطع ششم به هفتم وارد سایت hoosh.medu.ir شوید.
  • سپس کد ملی و رمز ورود همگام دانش آموز را وارد کنید.
  • در قسمت بعد می بایست در قسمت ” نقش خود ” ، عبارت ” دانش آموز ” و در قسمت عنوان سازمان نیز نام مدرسه خود را وارد نمایید.
  • در پایان وارد صفحه  اصلی شده و بر روی لینک فعال شده دریافت نتایج ششم به هفتم و یا دریافت نتایج نهم به دهم کلیک کنید.
  • چنانچه دانش آموز در این آزمون نمره قابل قبول را کسب نموده باشد در کارنامه او واژه “پذیرفته شده” درج خواهد شد.

 

 

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی از سایت www.azmoon.medu.ir

دیگر کاربردی که در سایت www.azmoon.medu.ir برای داوطلبان فراهم شده است پرداخت هزینه ثبت نام از طریق این سامانه می باشد.

داوطلبان توجه کنند در هنگام ثبت نام هزینه ای از آن ها گرفته نمی شود و هزینه ثبت نام یک یا دو ماه بعد از ثبت نام با مراجعه دوباره به این سایت صورت می پذیرد.

برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی داوطلبان بایستی هزینه ای را تحت عنوان هزینه ثبت نام پرداخت نمایند. برای این منظور داوطلب باید به مانند قبل با وارد کردن کد ملی و رمز همگام وارد سیستم شده و سپس داوطلبان بایستی بر روی گزینه پرداخت هزینه ثبت نام کلیک نموده و وارد درگاه اینترنتی پرداخت شوند. در این مرحله نیاز به داشتن کارت بانکی دارای و رمز دوم یا همان رمز اینترنتی می باشد. تا با ورود به درگاه اینترنتی و وارد نمودن اطلاعات کارت بانکی هزینه ثبت نام پرداخت گردد.

جهت ثبت نام در سامانه و اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام و دریافت نمونه سوالات آزمون تیزهوشان با مرکز مشاوره و ثبت نام سمپاد ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 تماس از سراسر کشور – 9092305587 تماس از استان تهران

پاسخگویی همه روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب

 

اعتراض به نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

 

در صورتی که دانش آموزان شرکت کننده در آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم ، پس از اعلام نتایج و هم چنین پس از بررسی پاسخ ها ، نسبت به نتایج و کارنامه خود اعتراض داشتند ، می توانند با تکمیل فرم درخواست تجدید نظر که معمولا یک یا دو روز پس از اعلام نتایج روی سایت قرار می گیرد ، نسبت به بررسی دوباره نتیجه آزمون خود درخواست دهند.

با توجه به این که مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت اعتراض کوتاه می باشد ، بنابراین توصیه می شود در صورتی که به نتیجه آزمون خود اعتراض دارید ، در همان روزهای آغازین درخواست خود را در سایت ثبت کنید. شما عزیزان در صورت وجود هر یک از موارد زیر می توانید درخواست بررسی مجدد پاسخنامه آزمون خود را داشته باشید.

  • درست محاسبه نشدن تراز و نمره
  • مطابقت نداشتن تعداد پاسخ های درست و نادرست در کارنامه و پاسخ برگ
  • اعمال نشدن قانون مربوط به پذیرش دانش آموزان همزاد (دو قلو یا چند قلو)
  • عدم تطابق اولویت های ثبت شده در کارنامه

 

خلاصه مقاله : در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با نحوه مشاهده نتایج تیزهوشان آشنا کنیم و راهنمایی های لازم را در مورد زمان اعلام نتایج و اعتراض به نتایج تیزهوشان را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. متقاضین عزیز توجه داشت باشید که زمان اعلام نتایج را از دست ندهید چرا که نحوه مشاهده فقط به صورت اینترنتی بوده و در صورت بسته شدن سامانه هر گونه اقدام به صورت حضوری بی پاسخ خواهد ماند.

 منبع : azmoon-medu-ir





:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: